NOX

شبیه ساز NOX نیز یک برنامه شبیه ساز اندروید با سرعت بالا است که برپایه اندروید 4.4 ساخته شده است. این برنامه دارای قابلیت های بسیار زیادی در هر زمینه است. ممکن است اولین بار که آن را باز کنید کمی از ظاهرش خوشتان نیاید. اما اگر کمی با آن کار کنید متوجه خواهید شد که تا چه اندازه دوست داشتنی است.

همچنین در تنظیمات این برنامه میتوانید تعداد هسته های سی پی یو و میزان رم مورد استفاده و همچنین تعداد فریم بر ثانیه و یا همان FPS را مشخص کنید.

AMIDuOS
 
این شبیه ساز فوق العاده که DuOS هم نامیده میشود یکی از بهترین ها در این زمینه است. البته قبل از نصب آن توجه داشته باشید که قابلیت “Virtualisation Technology” در بایوس سیستم شما فعال است و همچنین Microsoft Net Framework 4.0 و یا نسخه بالاتر در ویندوز شما نصب است.
 
این شبیه ساز بر پایه اندروید 5.1 ساخته شده است اما نسخه بر پایه اندروید 4.2 آن نیز در دسترس است. این شبیه ساز به صورت پیشفرض استور گوگل پلی را ندارد ولی در عوض دارای استور آمازون است. همچنین جهت نصب یک فایل APK در این برنامه تنها کافیست بر روی فایل APK مورد نظر خود راست کلیک کنید و سپس از گزینه نصب در این برنامه استفده کنید.
 
Genymotion
 
این برنامه نیز یکی از برنامه های خوب شبیه ساز اندروید است. قبل از نصب این برنامه یک سری کار نیاز است که انجام گیرد. باید قابلیت “Virtualisation Technology” در بایوس فعال باشد. برنامه VirtualBox در ویندوز نصب باشد. همچنین قبل از استفاده از این برنامه باید یک حساب کاربری در آن بسازید.
 
از قابلیت های فوق العاده این برنامه میتوان به شبیه سازی هر گوشی مورد نظر شما و انتخاب نسخه اندروید از 4.4 گرفته تا 7.0 اشاره کرد. این شبیه ساز عالی دارای قابلیت های فراوانی است و همچنین دارای قابلیت تهیه عکس از صفحه نیز میباشد. این شبیه ساز استور گوگل پلی را به صورت پیشفرض در خود ندارد. و شما باید خودتان برنامه های گوگل را در آن نصب کنید.
 
Remix OS
 
Remix OS یک سیستم عامل است که برپایه سیستم عامل اندروید ساخته شده است. این سیستم عامل را میتوانید هم در کامپیوتر های ویندوزی و هم مک ها نصب کنید. این سیستم عامل کاملا رایگان بوده و بر پایه نسخه 6 اندروید، یعنی اندروید Marshmallow ساخته شده است. البته قبل از نصب این سیستم عامل توجه داشته باشید که از بعضی از سی پی یو های AMD پشتیبانی نمیکند. همچنین باید قابلیت “Virtualisation Technology” را در بایوس سیستم فعال کنید تا این سیستم عامل نصب شود.
 
برای اولین بار که این سیستم عامل را نصب کنید از ظاهر زیبای آن به وجد خواهید آمد! این شبیه ساز واقعا زیبا است. همچنین دارای بخشی به نام “Remix Central” است که از طریق آن میتوانید جدیدترین و بهترین بازی ها و برنامه ها را دانلود کنید. همچنین Remix OS از استور گوگل پلی نیز پشتیبانی میکند. در کل این یک شبیه ساز کامل و عالی است.
 
 Memu
 
شبیه ساز Memu یک شبیه ساز با قدرت بالا است که برای نصب بر روی ویندوز طراحی شده است و دارای اندروید 5 است. البته یکی از ایراداتی که میتوان به این شبیه ساز گرفت این است که اول با اندروید 4.2 نصب میشود و باید سپس فایل هایی توسط این برنامه دانلود شود تا به اندروید 5 ارتقا یابد.
 
رابط کاربری این شبیه ساز نیز مناسب و زیباست و همچنین استور گوگل پلی بر روی این شبیه ساز از پیش نصب شده است و میتوانید از طریق آن به آسانی به دانلود بازی و برنامه بپردازید. همچنین شبیه ساز Memu با ویندوز ادغام میشود و در محیط ویندوز بر روی هر فایل APK دوبار کلیک کنید مستقیما وارد این برنامه میشوید و فایل APK مورد نظر شما نصب میشود.
 
این شبیه ساز کاملا از کیبرد پشتیبانی میکند و میتوانید کلید های مختلف کیبرد را برای انجام کار های مختلف در این برنامه تعیین کنید. همچنین این برنامه قابلیت تمام صفحه و ذخیره اسکرین شات از صفحه را نیز دارا میباشد. همچنین دارای قابلیت بستن برنامه ها و ضبط ویدئو از صفحه است. به علاوه تعداد زیادی قابلیت مفید دیگر.
 
LeapDroid
 
برنامه LeapDroid یک شبیه ساز عالی اندروید است که البته توسط شرکت گوگل خریداری شد و سپس پروژه آن ادامه نیافت. البته هنوز هم میتوانید آن را از جای دیگر دانلود کنید.
 
این شبیه ساز بر پایه اندروید 4.4 ساخته شده است. این شبیه ساز از استور گوگل پلی نیز کاملا پشتیبانی میکند. همچنین نصب فایل های APK در این برنامه بسیار آسان است. این شبیه ساز از حالت تمام صفحه نیز پشتیبانی میکند.