اپ استور های معروف و پرکاربرد اندروید

در اینجا قصد معرفی 3 مارکت اندروید پر کاربر و طرفدار را برای شما کاربران سافت بلاگ داریم   که شما می توانید با دانلود و نصب آنها از وبسایت پی سی افزار تمامی نرم افزارهای خود را آپدیت و بروزرسانی کنید.

مایکت  - گوگل پلی - کافه بازار

فروشگاه گوگل پلی استور Google Play Store :

گوگل پلی استور بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن و بازی های اندروید در سراسر جهان است که با نصب آن می توانید به بانک عظیمی از نرم افزار و بازی اندروید دست داشته باشید. می توان گفت که تمامی برنامه ها و بازی ها بلافاصله در سایت گوگل پلی برای دانلود در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد گرفت. شما می توانید برنامه ها و بازی های مورد نیاز خود را در دسته بندی های متفاوت بیابید و دانلود و نصب نمایید.

دانلود فروشگاه گوگل پلی استور Google Play Store

کافه بازار :

اپلیکیشن کافه بازار معروف ترین و به روز ترین اپ استورهای اندروید در بین کاربران ایرانی است این مارکت اندروید نام آشنا و معروف در ایران با داشتن هزاران نرم افزار و بازی اندروید در بانک نرم افزاری خود یکی از بروزترین اپ استور های اندروید در کشورمان می باشد.رابط کاربری بازار بسیار ساده بوده و تمامی منوهای آن به زبان فارسی می باشد.

دانلود کافه بازار

مایکت :

دیگر مارکت اندروید ایرانی محبوب و مشهر مایکت – Myket می باشد که می توان آن را بهترین مارکت اندروید ایرانی دانست که با نصب آن بر روی گوشی اندروید خود می توانید هر آنچه را که نیاز دارید بر روی گوشی خود نصب داشته باشید یکی از ویژگی های بارز مایکت که آن را از سایر مارکت های اندروی ایرانی متمایز می سازد و دلیل محبوبیت آن بیشتر آن شده است امکان نصب بازی های دیتا دار به همراه دیتای بازی می باشد. مایکت همچنین محیطی مناسب برای توسعه دهندگان و طراحان داخلی نرم افزار های اندروید می باشد.

دانلود مایکت