آموزش استوری اینستاگرام

https://s4.uupload.ir/files/5356984_329_3kmc.png

 

استوری اینستاگرام یا instagram story  بازگو کننده داستانی می باشد که هر کاربری می تواند از این ابزار در صفحه اینستاگرامی خود استفاده کند.شمامی توانیددراستوری اینستاگرام خود تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه خود را بارگذاری و آپلود کنید تا کسانی که شما را دنبال کرده اند بتوانند مشاهده کنند. هر استوری فقط 24 ساعت قابل دیدن است و بعد از آن حذف می شود. در طول ۲۴ ساعت یک استوری، شما می‌توانید به طور مداوم به عکس‌ها و ویدئوهای آن بیفزایید.

اینستاگرام هر چند مدت یکبار آپدیت های مختلفی را ارائه می دهد که کاربران با استفاده از این امکانات می توانند به راحتی و حرفه ای تر از این برنامه استفاده کنند. 

استوری در کجای اینستاگرام قرار می گیرد:

استوری در صفحه هوم یا خانه اینستاگرام است که در واقع وقتی شما برنامه اینستاگرام را باز می کنید، به صفحه اولی که شما وارد آن می شوید، صفحه خانه گفته می شود که در قسمت بالا چندین دایره (به نسبت فالوئینگ های شما) وجود دارد که به آنها استوری گفته می شود .مدت زمان انقضای هر کدام این استوری ها، 24 ساعت می باشد و شما تنها در طی 24 ساعت می توانید این استوری ها را مشاهده کنید.

 

روش گذاشتن استوری اینستاگرام چگونه می باشد:

1-در قدم اول از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید.

2-دقیقا در بالای صفحه، کنار استوری هایی که دوستان شما آپلود کرده اند، تصویر پروفایل شما وجود دارد که در کنار آن یک علامت + وجود دارد که زیر آن Your Story نوشته شده است.

3- حال بر روی آن کلیک کنید. همزمان با کلیک دوربین گوشی شما فعال می شود. اگر شما قصد دارید تا تصویری از گالری را در اینستاگرام آپلود کنید، تنها کافی است انگشتتان را از پایین صفحه نمایشگر گوشی قرار دهید و سپس به سمت بالا بکشید. در این مرحله تصاویر و ویدیوهای اخیر گالری شما بالا خواهند آمد و می توانید آنها را انتخاب کنید.

4-بعد از انتخاب تصویر، اینک می توانید بر روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی تصویر با استفاده از امکاناتی که در بالای صفحه قرار دارند می توانید تصویر را ویرایش کنید. برای مثال می توانید متن دلخواه، ایموجی دلخواه و... را وارد کنید. همچنین اگر انگشتتان را از سمت چپ به راست یا از راست به چپ بکشید، می توانید به راحتی لایه عکس را ادیت کنید

5- بعد از انجام کارهای پایانی اینک باید گزینه "Your story" را از قسمت انتها بفشارید تا استوری شما آپلود شود.

 

روش گذاشتن استوری دوم در اینستاگرام:

 

1- از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید.

2- در صفحه خانه که در صفحه اول واقع شده است می توانید استوری های را مشاهده کنید. برای گذاشتن استوری دوم اینستاگرام باید بر روی علامت دوربین گوشه که با کادر قرمز در تصویر مشخص می شود.

 

 

چگونه استوری اینستاگرام را ببینیم؟

برای دیدن استوری اینستاگرام فقط کافی است که اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کرده و در بالای صفحه اصلی روی لیستی دایره های بالای صفحه لمس کنید. با این کار استوری های دوستان شما پشت هم به نمایش در خواهند آمد. می توانید روی ضربدر کلیک کنید تا از استوری ها خارج شوید.

 

چه کسی استوری شما را دیده است؟

برای اینکه ببینید کدامیک از دوستانتان استوری شما را دیده اند کافی است استوری خود را باز کنید و صفحه را به بالا بکشید. با این کار خیلی راحت می توانید ببینید چه کسانی استوری شما را دیده اند.

 

چگونه استوری خود را پاک کنیم؟

تا الان فهمیدیم که استوری ها به صورت خود به خود بعد از 24 ساعت حذف می شوند. اما اگر بخواهیم زود تر یک استوری را حذف کنیم باید چکار کنیم؟

 

خیلی ساده است. استوری خود را باز کنید، روی گزینه سه نقطه و More در گوشه پایین صفحه لمس کنید و سپس گزینه Delete را بزنید. با این کار استوری شما برای همه پاک خواهد شد.